چند سالی است که مدیران و مسؤولان دولتی و نیمهدولتی و غیردولتی، بیشتر مهمان برنامههای تلویزیونی میشوند. سهم قابل توجهی از این بیشتر شدن را حضور خودخواسته ایشان دارد. برنامههای مشارکتی، فرصتی است برای تصمیمگیرندگان سازمانهای مختلف که ایشان هم زمانی از رسانه را در اختیار گیرند و در ازای آن بپردازند. دغدغه این یادداشت هدر رفتن منابع مالی سازمان مشارکتکننده است که در نهایت از سهم و یا جیب مشتری آنها پرداخت میشود. و از نظر ساختاری، کمتدبیری حرفهای مدیران روابطعمومی یا مشاوران رسانهای ایشان.
RSS